Holiday

Egentligen skulle jag vilja lägga ut flera hundra bilder på min semester. Tyvärr har jag varken ork eller tid att göra det. Så jag handplockar lite vackra bilder åt er istället. Bilderna får mestadels tala för sig själva!
Enjoy!



Sommarjobb & hästsommar!


Tannbäckslägret 2010!



Annelies stuga på midsommar!


Var på biopremiären av Eclipse med massa vänner! Underbar film och fantastiskt trevligt sällskap.



Lappis 2010!



Många har hunnit fylla år i sommar, här är några namn som blivit ett år äldre; Jag, Amelia, Annelie, Mathias, Nadia, Paulina, Kristina och Elin.



Släktträff på Aggön!


Stopp i en stuga utanför Gävle i två nätter!




Hälsade på Simons släkt hos hans föräldrar utanför Norrköping på Vikbolandet.



Färja till Åland!



Dagar med Cissi!




Min och mammas semester som slutade med att vi lärde känna några trevliga smålänningar! Vi var vid Jockes stuga utanför Nodmaling vid kusten.




När vi sedan for från Jockes stuga följde han med för att sedan åka till Arjeplog. Men vi hann med en fisketur till Vormsele forsen!



I fredags for Jocke hem och då på kvällen kom Simon, Amelia och Paui till mig. Vi hade filmkväll och såg på två filmer.
Nu igår var jag, Simon, mamma och mammas Simon i Rusksele på Notvarpet. Det var mycket trevligt! Vi träffade Paui och lite annat folk där, såg på teater och kollade runt.

Detta var då min sommar lite snabbt sammanfattat med bilder och platser. Nu är de alltså två veckor kvar av lovet och jag ska försöka fylla dessa två veckor med så mycket som möjligt, så vi får se vad det blir! Hoppas ni haft en lika bra sommar som jag!


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

Älskar bilderna och älskar dig! :D

Väldigt trevlig sommar har du minsann haft verkar det som! :)

KRAAAAAM, ses i morrn :*

2010-08-08 @ 20:35:24
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Paui

De är så kul att se din sommar i bilder :D de var många fina kort. Älskar kortet då du slänger mer håret i vattnet :)

2010-08-08 @ 21:39:46
Postat av: petra

Superfina bilder kusse! ;) Gillar dem skarpt..

saknar dig.. Kram! :D

2010-08-09 @ 12:33:07
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Nicke

Det vart mycket på en å samma gång :P men du ser ut att ha haft en kanon sommar :)

2010-08-09 @ 18:24:01

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0