Torsdag, God jul!

Från mig alla till er alla en riktigt god jul! :D

Jag ska inte skriva länge nu, illa att jag sitter här överhuvudtaget på jul... Menmen. Planen för idag ser ut ungefär såhär:

-Nu om en stund ska jag och bror ut på stan och köpa det sista julklapparna.
-Mitt på dagen ska vi till mormor och morfar o fika.
-Kalle anka.
-Julmiddag.
-Läsa jul evangelium.
-Julklapps utdelning.

Ungefär så i alla fall. Vi ska alltså fira hos mormor och morfar, kommer bli en lugn och skön jul.
Nu har jag just kommit ut från duschen och ska gå o torka håret sedan ut på stan. Men ni får ha en riktigt bra jul!
Glöm inte varför vi egentligen firar!

Massa julkramar från mig! //Cicci


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

GOD JUL TILL DIG! :)

2009-12-24 @ 16:49:02
Postat av: Den göralösa

Här hade de inte hänt nått nytt inte.. Jag som låg här i sängen och såg fram emot att få läsa nått spännande. Men icket :b

2009-12-26 @ 00:10:19
Postat av: petra

Mig alla... fascinerande.. haha

God jul på dig med älskade kusin kramkramkram! :D

2009-12-26 @ 00:15:24
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: jeeeessica

måste bara säga att ja verkligen gillar den bilden!

2010-01-22 @ 17:43:56

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0