Tisdag, looov!

Sista dagen idag! Sjukt nice!
Men idag försov jag mig så att jag missade bussen så pappa var tvungen att skjutsa in mig till Lycksele. Hur lyckas man försova sig sista dagen innan lovet?! Måste ha varit sjukt trött, var trött även hela dagen. Tur vi inte hade några lektioner, bara pyssel, film och mys. Trevlig dag faktiskt! Älskar min fina klass. :D 

Efter skolan hämtade pappa mig och vi for o kollade på lite julklappar. Jag är alltid med och väljer julklapparna som pappa köper till mig. ^^ Så idag valde jag en skoter hjälm och skoter skor som jag ska få av pappa i julklapp. hehe. Vi var också o kollade på en mobil, som jag ska få av både mamma och pappa. Men vet inte vilken jag vill ha... Måste klura ut det. Antigen en nokia eller samsung touch. Får se vad de blir. Allså, för mig är det helt obegripligt att det är jul på torsdag... Kan verkligen inte fatta det. Just nu vill jag bara få julen gjord, tiden innan jul är så jobbig! xD Längtar så sjukt till nyår och Unite!

Ikväll kommer Amelia hit och ska sova över! <3 Amelia har sagt nån gång förut att jag ofta får som jag vill utan att det stör någon annan. Tror det ligger lite sanning i de! ^^ hehe

Ha en mysig kväll! Kram Cicci


Jag och sötkusinen sommaren 2008!


p.s. ÄNTLIGEN LOOOOV!

Kärleksförklaringar
Postat av: petra

JAg kom faktikst upp oväntat lätt i morse. Men det är ju inte så konstigt att försova sig sista dagen. Finns inget av värde att gå upp till! XP

2009-12-23 @ 00:08:59
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: petra

Föresten. DEn där bilden e väl inte från 2006. Är det inte från Samuel och HAnnas bröllop. De gifte ju sig den 2 augusti 2008

Eller hade ni blommorna tidigare? I så fall e ja med XD

2009-12-23 @ 23:52:40
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0