Tisdag, afropower dance!

Dessa mornar... Hatar att gå upp på morgonen! Har funderat länge på att lägga fram ett förslag att vi ska börja 10 på morgonen och sluta 4 varje dag. Skullr vara mycket bättre!
I fall jag slår av min väckarklocka i sömnen (brukar alltid ställa en halv timme tidigare än jag ska upp egentligen) och sover tills min andra väckarklocka går igång kan det förstöra mindag att jag missade min snooze. x) Dumt, JAG VET!! Men sån är jag.

Åh, vad jag tycker det är jobbigt med vikarie.. Inte för att jag har något emot dom, tycker oftast det är väldigt trevliga mäniskor, men man kan ju inte fråga något! Oftast är dom helt ovetande inom ämnet och alla prov och uppgifter skjuts upp tills våran egentliga lärare kommer tillbaka. Vill ju få tillbaka proven så fort som möjligt! Menmen... Hoppas bara att vi får tillbaka våran novell som vi skrev i höst innan jul. Skulle vara kul att veta vad man fick på de! :)

Ett tips! Om ni gör hemma gjord kräm på saft, använd INTE fun light. Det blir inte gott om jag säger så. usch...
Vi gjorde alltså det på HK:n idag. hehe

Alltså, att träna is the shit! Det räddar min dag! Blir så glad och pigg av de! Men medans får jag så ont i ryggen och de känns som om jag ska spy... Fast inte såå ont och inte såå mycket illamående så att de kväver glädjen som sprider sig i kroppen! Säger bara, Prova afropower dance! De är så djukt kul! Men ändå så bra träning. ;) Helt klart värt de. Jag och Amelia går på det tisdagar kl 19.00 på dansens hus. :)

Nu sitter jag o väntar på att pappa ska hämta mig från mamma så att vi kan fara hem till knaften.
Måste ta tag i o fixa min blogg ordentligt.. Men har varken tid eller ork. Men nån gång smäller det! 

En bra sak, tänk aldrig "tänk om". Dom orden förstör så mycket! Utan testa saker! 
Tänkte framför allt på tankar som kanske kommer från Gud. Om du är osäker på vars dom kommer ifrån, så testa! Bara det är en god tanke skadar de inte någon. ;) Ha en bra kväll! Kram Cicci


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi ;)

Hihi, är bara tvungen att säga att jag nog inte skulle få det så bra med sovmorgon varje dag xD haha.. inte för att jag INTE vill sova men, du vet :P

Jättefin blogg sötis! :D den kommer läsas flitigt ;)

2009-12-08 @ 21:29:40
Postat av: petra

åååh du gör som jag. Förut i alla fall.. två alarm. Missade ja det andra så sket sig allt.

Har slutat med det nu under praktiken. Eller slutade med det i en vecka haha.. då ställde ja klockan nåra mil bort istället så ja var tvungen att gå upp o sen stannade ja där o grät tills ja blev pigg XP

2009-12-09 @ 20:22:29
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0