Söndag

Skön dag! Släpade mig upp kl 9.34 för att göra i ordning mig till mötet. Sjukt mycket folk och sjukt bra möte! Fast var lite borta i tankarna eftersom jag var rätt trött... Men de får man vara ibland.
Efter mötet var de fika och mingel, lussebullar, pepparkaka och för starkt the med massa fantastiska människor på topp! Sedan sprang jag med mina dans brudar (One Way min dans grupp) plus Nathalie och Victor som skulle fota oss för att sedan lägga ut på våran blogg, ni kan ju kolla in den också www.onewaydancers.blogg.se. haha, så som ystra föl på grönbete sprang vi ut i snön för att ta några fina kort! Självklart var det någon som kastade en snöboll och kriget var igång. Utan att ha en aning om vem som kastade första bollen bryter krig ut. Bra liknelse där egentligen, i äkta krig vet man säkert ofta inte vad som började det... Och i vardagen kan de säkert också se ut så! Folk börjar bråka för ingenting, och sedan när det pågått ett tag har man ingen aning om vet som startade det... Tänk på de ni. I alla fall, vi fick till några väldigt fina blider! Så dom får ni kolla in sen. ;) haha, ni är så sjukt sköna brudar! Helt crazy allihopa! :D Kanske därför jag trivs så bra med er... ;) 
Efter att vi var klara med alla foton började vi dansa i alla fall. Tagga Unite säger jag bara! (www.unitesweden.se) Kommer bli grymt bra!
Senare när vi dansat klart följde jag och Becka med hem till Elin för att beställa tröjor vi ska dansa i. Haha, vi hade kul Becky, säger jag bara! ;D

Nu ikväll tar jag de bara väldigt lugnt och försöker tagga upp mig inför den kommande skolveckan... Ser faktiskt fram emot de lite, när jag känner efter. Vet icket varför. ^^ Men nu ska jag samla mig och slita mig till duschen. Sedan blir de the och mysprat med mamma eller bara slö ligga med en bok i soffan. Får se vad som lockar mest. ;)

Bless! /Cicci

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0