Söndag, möte, dans.

Okej, jag erkänner. I fredags var jag lite hyper och konstig. Så jag förlåter dig Zack!

I lördags kväll drog vi ett gäng till umgransele och hade filmkväll hos Nygrens. Mycket trevligt! Vi såg tre filmer och hade de bara mys!

När jag, Amelia och Pontus kom hem runt halv 3 på natten satte vi igång en till film och forsatte myset. Men klockan 4 gav vi upp o bestämde oss för att sova istället. Det roliga var att jag skulle upp på möte på söndagen. Så de blev ungefär 5 timmars sömn. Steg upp kl 9... Så de har varit en trött dag! Men trevlig dag ändå!

Idag på kyrkan var det julfest och dom lite yngre barnen hade gjort ett julspel med mycket sång och sånt. ;) Efter var det mingel med fika. Kort men roligt möte! Mycket trevligt folk.
Efter kyrkan for vi up på stan för att jul handla lite. Är snart klar med alla julklappar. Så sköönt! Men var så sjukt slö när jag kom hem. Bara la mig i soffan och satte på grymt bra musik! Lyssnade på  "The ascendicate". Fire that kid är en sjuktsjukt bra låt med dom! Sök på youtube och njuut! ;)
Efter att jag halvt dött i soffan knackade Danne på dörren, jag hade bjudit honom på middag. Men som tur var, var han lika trött som jag. Så vi låg bara i varsin soffa och snackade lite. Sedan blev de plankstek! Mys och gott!

Men efter en stund blev jag lite stressad för att jag skulle hinna till OKQ8 kl 17.30. Jag och mina dansbrudar skulle hämta ut tröjor vi köpt till en dans. Grymt fina var dom!
Sedan blev de dans på duvan.
Mycket bra dag/kväll!

Men nu ska jag gå o lägga mig, är sjukt trött. Godnatt alla! /Cicci 

Kärleksförklaringar
Postat av: Zack

Haha, det är lugnt. Jag visste ändå att du inte menade något du sa ;)

2009-12-15 @ 17:28:13

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0