Onsdag, dans uppvisning!

Skön dag! Började med att se en film, grymt bra faktiskt! Kom inte ihåg namnet på den.. Måste ta reda på det! Efter filmen hade vi bara en lektion till innan lunch. Fick så sjukt ont i magen och ryggen efter att vi hade ätit så jag bara låg i klassrummet och led. Och ja, även kallat mens. (de känns inte så roligt attha de just ikväll). Men de gick över någorlunda efter ett tag. Efter rasten var det bara en lektion till, sedan slut.

Nu sitter jag bara o försöker tagga upp mig till dansen ikväll genom att lyssna på låtarna vi ska dansa till. Känns riktigt bra, lite nerver, men bra! Hoppas ni kommer o tittar på oss! Mysak 18.00! 
 
Men får skriva mer ikväll känner jag. Måste gå o duscha och fixa lite. //Cicci

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0