Onsdag, bio med dom bästa!

En sak jag verkligen skulle vilja ha som egenskap är att vara pigg på morgonen... Attt bara kunna vakna upp med ett leende och vara glad för att väckarklockan väckt en! Istället är man seg, ybertrött och butter... På morgonen vill jag ha tystnad. Hälst ska alla bara skita i en och inte vara sådär morgonpigg och säga ett glatt godmorgon, med följd frågan, har du sovit gott? Räcker det inte med ett litet godmorgon så att man slipper visa hur butter man är?!? haha... Vilka funderingar.

Tur man har en rolig klass som kan uppmuntra en och göra så att man piggnar till. Och kompisar som skickar glada sms på morgonen och grattar en på namnsdagen. Sånna grejer, att bara skicka ett sms på morgonen, kan verkligen göra min dag! :) 
Annars har dagen varit bra, seg, men bra. Vi drar alla slutspurten nu för att få in alla uppgifter till slutbetygen till jul.. Känns på det stora hela rätt bra. Har inga speciella svårigheter för något och är ändå nöjd med det jag åtstakommit i höst trots allt som vänts upp och ner för mig hela tiden.. 
 
När jag kommit hem från skolan satt en underbar liten varelse och väntade på mig hemma i min soffa, nämnligen Cissi. ;) Efter att ha suttit där ett tag o fnissat (skrattat högt) gick vi för att steka korv och koka spagetti. Man kan verkligen ha kul när man lagar mat säger jag bara!
När vi sedan hade ätit stack vi in till stan för att möta upp ännu en underbar varelse, nämnligen Amelia! Innan bion hade vi tänkt köpa en julklapp tillsammans. Och hittade tillslut en lämplig sak. Så då gav vi oss av till MB för att de New moon! Säger bara, Ingen hjärntvätt i världen skulle kunna göra så att jag älskar den filmen mindre än vad jag gör! ;) hehe. Sjukt bra!
Grymt kväll med er brudar!

Nae, nu ska jag gå o plugga de sista inför spanska provet och engelska förhöret.
Ha de bäst! God bless, /Cicci

P.s. Kom fram till en sak idag, jag känner verkligen inte mig själv alls. Känner mina vänner mycket bättre än mig själv.. Lite läskig tanke men de är verkligen så. Måste ta mig mer tid att lära känna mig själv.

Kärleksförklaringar
Postat av: petra

Haha du ltåer som jag på morgonen. FAst jag vill inte höra ett endast god morgon. HAtar det ordet mer än nåt annat. Självklart önskar de mig itne god morgon. Hur glada de än är så ltåer det i mitt huvud som. "Haha jag kom upp före dig din tönt. Du är helt värdelös på att stiga upp i normal tid. klockan e elva liksom. Vi ska snart äta lunch o du har inte ätit frukost. Haha vad vi finner dig skrattretande o mobbad!"

God afton älskade kusin!

2009-12-10 @ 22:05:00
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0