Måndag, trött trött trött...

Efter den natten var det tur att Amelia hade sovit över. Annars hade jag aldrig tagit mig upp.  Men de gick rätt bra, vi var på badhuset på förmiddagen så behövde inte vara pigg. Tillbringade mest tid i bastun eller bara satt o pratade med vänner. Var inte på humör för bad. Hade tagit med mig hår inpackning som jag gick runt med. Håret blev så sjukt skönt efter! Måste ha varit en riktigt bra en! Men de var rätt mysigt ändå! Gillar mina tjejer! ;)
Efter badet fortsätter dagen att vara väldigt seg, film på engelskan och yoga på idrotten. Ni ska ba veta hur slö jag känner mig nu! Så de blir nog en tidig kväll ikväll! Kan inte fatta att det är jullov imorgon! Räknar inte morgondagen om en skoldag, de enda vi ska gör är pyssla, se film och umgås. Mysdag! Så sköööönt! :D

Ha en bra kväll! Kram Cicci



Söndag

Idag drog jag en lång sovmorgon igen. Kunde inte fara på mötet för skulle på släktträff på pappas sida. Så han hämtade mig kl 12. Det var mycket trevligt! Även om jag inte känner släkten på pappas sida så bra. Men god mat och trevligt folk! Vi hade ocksa "lilla jul" så alla fick varsin julklapp. Jag fick en väldigt fin handmålad skål. hehe
Direkt det var slut skjutsade pappa mig till stan för att det var dansträning. Så grymt bra de känns med danserna nu! Allt är klart, bara till att övaövaöva. Kommer bli så grymt bra! Tagga Unite! ;)
Senare när jag var hemma skulle Pontus och Jacob komma förbi och se film o fika lite. Mycket roligt! Men ännu roligare blev det är Amelia dök upp från ingenstans. Väldigt oväntat, men stor överraskning för alla (förutom mamma ^^). Så Amelia sov över den natten. När allt folk farit och vi låg i sägen o just hade somnat börjar två stycken i nån lägenhet under bråka och skrek så att de lät som om dom stog just utanför dörren. Så först vaknade både jag och Amelia av det. Sen när dom äntligen var tysta och vi äntligen somnat igen börjar min bror prata i telefonen så att vi båda vaknar igen! Sen hade jag väldigt svårt att somna om igen... Kändes som att jag inte sov nånting den natten.. 

Kärleksförklaringar
Postat av: Julklappen :b

Ja överraskade er allt! ;) Hehe.. Å de va tur att Helena sa åt mig å pallra mig dit, hehe :b



Jamen snacka om att de ä pappersväggar, haha xD

2009-12-21 @ 19:04:01
Postat av: ;)

haha, se att lite "tvång" är bra ibland för att få hit mosters lilla älskling....eller...hmm...vems älskling det nu verkade va haha

2009-12-21 @ 20:05:47

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0