Måndag, skola, dans....

Så var de dags för skola igen. Var ändå rätt pigg imorse när jag skulle upp.. Men har varit fruktansvärt trött idag, och frusen och ont i huvudet. Vi började dessutom dagen med en massa filmer. Handlade om hur man föder upp slaktdjur och hur man odlar frukt och grönsaker. Rätt intressat men helt fruktansvärt hur djur har det.. Börjar ju bara må dåligt. Fattar ju varför folk är vegetarianer. Ska då börja tänka på att köpa mer ekologiskt, för jag tror då att de bara är stora slakt företag som håller på så. Eller hoppas jag i alla fall. Men ska försöka att inte bli vegetarian i allafall.. De skulle jag aldrig klara i alla fall! Älskar kött, så är de bara. Lät brutalt men.. Så är de.

Men även om de var en dåligt start på dagen, var de en bra dag i alla fall! :)

Ikväll var de dans träning och tvär träffade Pontus också eftersom han var i Lycksele ikväll/natt. Mycket trevligt, både dansen och att träffa Pontus.
Med dansen går de riktigt bra! Är så sjukt nöjd med allt! Och måste ännu en gång säga hur underbara ni är brudar! ;)
hehe, en rolig grej, mitt i när vi dansade fick vi ström avbrott, helt bäcksvart blev de, Becky och Nadia börjar skrika och Jag o Elin försöker lugna ner dom. Jag hittar min mobil och börjar lysa. haha, lite kul avbrott i dansandet. Strömmen kom aldrig tillbaka, så vi tände våra lysande bollar (som vi dansar med i en dans annars) och började dansa lite i mörkret. Mycket mysigt trots allt!

Men nu ska jag gå o sova. Börjar få riktigt ont i ryggen... Eländes rygg utan en enda muskel som ska smärta hela tiden.. Alldeles för lite massage får den också. ;) haha!

Godnatt! Sov så gott. /Cicci

Kärleksförklaringar
Postat av: Anna Sara

Ha ha oj! Det hade jag vilja se! Smart att utnyttja bollarna när det blev "naturligt" mörkt! Men vi satt hemma hos mig och hade ungdomsråd när det blev strömavbrott :D

2009-12-08 @ 18:33:52

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0