Måndag morgon/förmiddag.

hm... Blev en hemma dag idag. Hade sjukt ont i skallen och var frusen, trött... Tror de beror lite på kylan att har har ont i huvudet. Går o spänner mig för att jag fryser. Sen när jag slappnar av när jag kommit in i värmen har jag ont i huvudet istället. Gillar inte kyla... Eller jo, ibland. Men INTE när man måste gå två långa sträckor på morgonen, först från hem till bussen och sedan från där bussen släpper av oss till skolan. VarförVRAFÖR kan den inte köra ända fram till skolan?? Fattar inte...
Fast man blir ju lite pigg av att gå i alla fall. Och lite extra motion skadar aldrig. Så jag ska inte klaga!

Försök att alltid hitta potitiva saker med det som man tycker är jobbigt eller inte uppskattar så mycket. De hjälper!


Menmen. Nu är jag hemma. Fick en stark lust att spola upp ett varmt bad förut... Så ska nog ta o göra de snart. Men nu sitter jag bara med en kopp the och lyssnar på musik. Samma som jag lyssnade på i soffan igår. Blir bara så avslappnad av den musiken! Älskar det. Lyssnar också på "Casting crowns". 

Men nu har jag suttit här för länge känner jag. Nu ska jag ta ett varmt bad med rosa badbomber om jag hittar! ;)
Hade! Kram Cicci

 


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0