Måndag, kväll.

Nu blir det ett kort inlägg. Ska ta o lägga mig i min säng och se på en film att somna till snart.

Har haft en sjukt skön dag! Tog ju det där badet jag snackade om. Men sen kom jag även på att jag lika gärna kunde göra en ansiktis mask samtidigt som jag låg i badet. Sen hade jag fixat massa skum, tänt ljus och doft olja... Grymt avslappnande! Sedan gjorde jag en hårinpackning också. Om de väl ska va ska de va ordentligt!

Nu ikväll var de först dansträning och sedan kör. Jag är så stolt över dansgruppen alltså! :D Vi har utvecklats så otroligt mycket, och det vi har åtstakommit den här hösten.. 6 danser!! De är sjukt!  Men så är de när man trivs ihop och är samspelta. ;) Ni är bäst tjejer!

Nu ska jag avsluta och gå o göra mig i ordning för sängen... Godnatt! //Cicci

Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Ska bli kul att se er dansa imorgon :) Kommer ju till Mysak jag också ;)

2009-12-15 @ 17:59:45

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0