Lördags mys!

Måste bara berätta om gårdagen, det var en specialare på ungdomssamlingen, alla tjejer var på missionskyrkan för att snacka, bada bubbelpool, basta.... Medans killarna var o bowlade.
Verkligen underbar kväll! Elina pratade först om självförtroende, självbild... Helt sjukt bra verkligen! Fick mycket hjälp och pepp den kvällen... Eftersom mitt liv har varit väldigt upp och ner ver det precis vad jag behövde.
Är bara så glad! :D Älskar dom tjejerna, hela högen!  Efter snacket var de bubbelpool, bastu och ansiktsmasker som gällde. ;) Men de blev en hel del mer tjejsnack i bastun med. UNDERBART säger jag bara!

 Idag har jag och mamma gjort ett pepparkakshus, mycket fint om jag får säga det själv! ;) Sedan har jag städat och fixat i mitt rum en massa. Och annars bara tagit det allmänt lugnt! Skön dag!
Ikväll kommer Danne för en prat,film,mys,spel kväll... haha. Han kommer nog när som helst så ska ta o avsluta.

Vill bara ge ett tips som Elina gav igår; När du står framför spegeln, säg några/flera gånger till dig själv hur fin du är. De känns jättedumt dom första gångerna, tro mig, men de funkar! Man blir glad. :) Testa några gånger i alla fall, för det är just de du är, du är vacker och helt underbar!
Ha en bra kväll alla! :) Kram Cicci


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0