Lördag, stan och taco.

Idag har vi varit hela dagen på stan o shoppat julklappar. Har gått så hejdalöst mycket och är så sjukt trött nu. Men hittade mycket! Snart klar med alla julklappar! :D

Nu är vi hemma hos mig och Pontus o Amelia har just fixat taco men sitter nu i soffan. Tror jag ska gå o slänga mig på dom. haha, nae. Ska nog bara lägga mig för att dö en liten stund. ;)

Ikväll blir de filmkväll i Umgransele hos Nygrens. Kommer bli kul! Skriver mer sen. Pallar inte med nu! x)

Ha en bra fortsatt helg! Kram Cicci





Fredag, uds och myys.

Säger bara, ÄNTLIGEN HELG!
Kl. 4 kom Pontus och då for han, jag, Emil, Amelia och Cissi på frasses o åt. Efter det visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Men bestämde oss för att fara till busstationen för att Emils tjej skulle komma. När hon kom gick dom för att handla, vi orkade inte följa så vi gick istället till MB för att vänta tills klockan skulle bli 19.00. För då skulle vi på ungdomssamling. Vet egentligen inte vad vi roade oss med... Jag hade en väldig massa överskotts energi, så jag sprang och gick runt lite varstans där inne. Tills jag till slut däckade i soffan mellan Cissi och Amelia. Pontus däckade i soffan bredvid, men de värre var han han somnade! haha. Kul var de.
När klockan närmade sig 19 började vi gå till kyrkan. Rätt tidigt, med de var redan massa trevligt folk där. Älskar dessa människor! ;) Ett speciellt kram till dom som var med på den ungdomssamlingen!

Lite senare gick vi till kyrkan för att fika o umgås. Men folket, eller ZACK, var taskig mot mig så jag satt tillslut ensam vid ett bord med mina enda vänner colan och ljuset... Men de ordnade sig! Grymt bra kväll måste jag säga! Hade sjukt kul den kvällen. :D

Sedan när alla hade farit stack vi till lucialiret på Tannen. Tittade på lite fotboll, snackade och bara umgicks. Längtar till DuvanCup! Apropå ingenting. ;)
Senare for vi till lägenheten, stekte lite köttbullar och pommes, åt och sedan la vi oss bara alla tre i sängen och såg på film. Går inte att bli mysigare! Eller jo.. Om Cissi hade varit med. Hon hade farit hem efter ungdomssamlingen.
Underbar kväll/natt!

Kärleksförklaringar
Postat av: Zack

Okej, sluta överdriva nu. Jag var inte så taskig EGENTLIGEN det var ju bara du som knasade dej så mkt ;)

2009-12-13 @ 13:38:34
Postat av: Amelia

Haha, ja du ä kul du cicci. Va de nått bord du inte satt vid på MB? xD Du skulle ha gått ner till gamlingarna å dansat lite bugg i stället! Haha xD



Och dina enda vänner, haha.. som vi åt upp xD Eller drack upp kanske, haha...



Tack för en bra helg :* <3

2009-12-13 @ 14:24:44
Postat av: Cissi

Hahah xD de där lät lite fel, ba: "det går inte att bli mysigare! Cissi hade farit hem efter ungdomssamlingen." hade du skitit i utropstecknet och skrivit "för" istället framför Cissi så hade jag dött xD haha

2009-12-13 @ 18:53:48
Postat av: petra

Vilket underbart lir du har då hela veckorna med vänner.. haha

Haha håller med Cici.. var tvungen att tänka efter lite när ja läste det haha kunde ju inte tro detta Xp haha

ha en bra vecka!

2009-12-13 @ 22:15:00
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Rakel

Haha, jag bor i Umgransele! :)

2009-12-16 @ 18:27:54

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0