Lördag, stan med Amelia!

Idag blev det en låång sovmorgon för mig! Sjukligt skönt! De har kroppen längtat efter. ;) Sov till ca 11.30. Sedan började jag vaknka till liv o satte igång filmen som jag inte hade orkat se klart igår kväll när jag kom hem. Efter en stund tog jag mig samman och gick upp o åt frukost. Amelia kom o hämtade upp mig där efter 1 nån gång, för vi skulle ut o julhandla lite. Hittade lite mer julklappar så snart är jag klar med allt.
Vi åkte sedan med mamma och Simon först till jysk och dollar. Och vi freakade ut totalt på parkeringen utanför dollar. Vi stannade i bilen för att vi trodde att den skulle vara vram. Men icket, den blev iskall på en gång och Amelia planerade att springa in på dollar för att skrika "kom då,kom då" till mamma och simon för att dom skulle skynda sig. Medans jag skulle springa efter och tackla ner henne på golvet och skrika "nej, neej". Allt medans metal spelades högt och det skulle sluta med att vi stog inne på dollar och headbangade medans Amelia säger "komdå, komdå" och jag "oj,oj,oj". hahah! Vilka bilder vi fick upp.
När mamma och Simon kom tillbaka sa dom att vi skulle lyxa oss o fara till frasses och äta. Var rätt sugen på sån mat för ovanlighetens skull. När vi väl satt och åt kom det instörtandes en hel drös med killar. Måste ha varit nån hockey resa eller något sådant. Lite kul allt. hehe

Väl hemma tände vi massa ljus och satte oss i soffan o pratade. Massa mys!
Just nu sitter vi bara o skrattar åt oss själv när vi satt i bilen. ^^ Men snart ska jag iväg på bönekväll med One way brudarna och killarna i lovsångs teamet Nightsky. Kommer bli kul! Så ska ta o avsluta nu. Får se om jag skriver mer idag.

Ha en bra fortsatt helg! ;) //Cicci




Kärleksförklaringar
Postat av: petrus

Låter som en sån där typisk fantasistory som var väldgti rolig då för er men som för oss som läser verkar oerhört löjlig XP haha

2009-12-19 @ 23:18:48
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Amelia

HAHAH xD De va kul! :b



Puss på dej kusin <3<3

2009-12-20 @ 00:12:51
Postat av: Zack

Lät som en spännande dag, men du har ju fel på en punk....MAN ÄR ALLTID SUGEN PÅ FRASSES! ;D

2009-12-20 @ 01:34:08
Postat av: Cissi

Haha xD fy så kul ni verkade ha!! jag sitter och flinar för mig själv :P fattar faktiskt det roliga xD HAHA!

å skit också att jag inte var med på frasses,,, xD haha.. :P

kram <3

2009-12-20 @ 10:58:20

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0