Fredag, ??

Alltså, jag har helt tappat bort mina dagar! Hade ingen koll alls vilken dag de var idag, var tvungen att fråga. ^^
Men dagen idag har vart bra, sov till kl halv 2. Och känner mig utvilad för första gången på länge! Grymt skönt! Skämms inte alls för att jag sov så länge. Direkt efter frukosten, som då åts där vid kl 2, for vi till mormor och morfar. Skön dag! Har spelat spel, sett film och bara umgåtts med familjen och släkt. Hade gärna haft Amelia där, men den svikaren väljer att stanna i Vilhelmina istället! Illa Amelia, illa! Men imorgon kommer hon minsann! Eländes söta och underbara svikareAmelia.... Typiskt dig att vara seg och missa skjutsen. ;)

Orkar nog inte skriva mycket längre, känner mig mucho trött i skallen! efter allt spel kanske... ;D
Såg även Narnia på tv, Sjukt bra film! Älskaren!

Men ha en bra natt och sov gott! ;) Kram Cicci

Kärleksförklaringar
Postat av: Den svikande kusinen :b

Haha, ja måste ju ägna lite tid åt malgonäs oxå kära underbara kusin ;) Men förlåt att ja svek er :*

2009-12-27 @ 22:14:08

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0