Fredag, äntligen helg!

Så grymt skönt med helg! Känner att jag har slarvat med sömnen i veckan. Huvudvärken har suttit i hela dagen mer eller mindre. Allt dess skjutande på läxor gör att det blir sena nätter. Inte blir det bättre när det är så sjukt kallt ute! 10-15 Minus är ju helt okej. Men när det börjar gå mot 20-30, då har det gått för långt! Klarar inte av det, mår illa om jag är ute när det är så kallt.. Men idag gjorde inte kylan så mycket, vi var o såg på esteternas julshow. Grymt bra! Mycket skratt blev det! Älskar verkligen teater..! Annars har dagen gått ganska fort. Ser fram emot att se slut betygen, tror det har gått lite bättre än vad jag trodde förut. Så de hoppas vi på! 
Insåg just en sak, det är 6 dagar kvar till jul... Fattar det verkligen inte. Men snart är alla julklappar klara i alla fall. Imorgon ska jag och Amelia ut o köpa resten. 

Ikväll var det sista ungdoms samlingen innan jul. Grymt mysig kväll! Först åt vi gröt, Wille fick mandeln. Sedan pyssel, lek och bara prat och gemenskap. Verkligen underbart go'a människor! Diggar er skarpt. ;) 

Men nu känner jag att huvudvärken kommer. Så ska gå o ta en kopp te och lägga mig i sängen & kanske se en film. Godnatt alla! Kram Cicci

Bild från upptacks lägret i början av terminen. Underbara människor! ;) Kram på er!




Onsdag

Måste ju berätta hur de gick i onsdags med dansen på mysak. Vi körde tre danser. Dom två första gick riktigt bra. Dock lite litet utrymme. Men andra dansen övertalade Elin oss till att köra. Även om den inte är helt klar och än mindre kan den ordentligt... Så de gick ju som det gick.  Men grymt bra kväll för övrigt! Folket kom och gick i omgångar, men vi var runt 160 st som hade varit där. Förutom våran dans uppträdde bandet "De tondövers" (rätta mig om namnet är fel) och Elin sjöng & Linus kompade med gitarr.
Så tack till alla som var där och tittade på oss! & tack för en bra kväll. ;)


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0