Första inlägget!

Hejsan!

Så har jag också skaffat mig en blogg... De trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra nån gång. Men sen kom jag på andra tankar, typ som; men de måste ju vara grymt skönt att skriva av sig helt fritt, och, kul o ha en egen sida som man kan fixa hur man vill... ;)

Men så enkelt är de inte! Har kämpat hur mycket som hälst med att få dit min header. Och den är fortfarande inte som jag vill ha den! Dessutom vill jag ändra bakgrunds färg o lite sånt... Men de hinner jag inte ikväll. Måste plugga inför kemi provet imorgon. Så detta får duga så länge! Men ska fixa det så fort som möjligt....

Men kolla gärna in då o då och kolla om jag börjar få någon ordning! Får se hur aktiv jag är i början, vill hälst få till sidan ordentligt innan jag börjar skriva på allvar. :)

Men ha de bäst! Kram Cicci


Kärleksförklaringar
Postat av: kusinen

Grattis till mycket bra jobb med blggen. från och med nu kommer ja kalla dig för bloggdesignsexpert! ;)

Hoppas du skriver flitigt nu så ja får mer att göra på veckorna. ;) Älskar att läsa bloggar! :D

2009-12-03 @ 22:56:18
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0